Фактичний запас ходу повністю зарядженого електромобіля залежить від кількох факторів. Таких як власний стиль водіння, навантаження на автомобіль, погодні умови, дорожня обстановка, стан шин і використання споживачів електроенергії в автомобілі. Крім того, запас ходу також визначається кількістю енергії, яка рекуперується системою рекуперативного гальмування, яка називається KERS (система рекуперації кінетичної енергії).
Якщо ви не впевнені, що дистанції, що залишилася, достатньо, щоб дістатися до місця призначення, ви можете спробувати максимально збільшити дальність, використовуючи ці поради:
– Їдьте з помірною швидкістю, особливо по шосе. Опитування показало, що ви можете легко заощадити до 15% енергії, зменшивши швидкість на шосе на 10-15 км/год.
– Спокійно прискорюйтесь. Хоча спокусливо використати миттєвий крутний момент для швидких стартів, ви заощадите багато енергії, спокійно прискорюючись з місця. Отже, використовуйте режим ECO. Водіння на воді просто розрядить батарею.
– Використовуйте рекуперативну гальмівну систему (KERS) якомога частіше в міському русі. При цьому електродвигун діє як генератор одразу після відпускання педалі. Енергія, що виділяється під час уповільнення, вловлюється та зберігається в акумуляторі. Це змушує автомобіль гальмувати сильніше, ніж зазвичай, залежно від вибраного режиму 1, 2 або 3.
– Якнайкраще передбачте дорожню ситуацію. Якщо ви надто швидко прискорюєтеся і тому вам доводиться часто гальмувати (оскільки ви їдете занадто швидко), втрачається багато енергії. Якщо ви не використовуєте ефект уповільнення системи рекуперативного гальмування, відпустіть педаль раніше. Нехай автомобіль розкотиться якомога більше, коли наближається до червоного сигналу світлофора, перехрестя або учасника дорожнього руху попереду.
– Обмежте використання кондиціонера та обігрівача. Це великі споживачі електроенергії, які негативно впливають на запас ходу електромобіля. Використовуйте їх лише за необхідності. Просто використовуйте підігрів сидінь, коли керуєте автомобілем. Ще краще: попередньо розігрійте або охолодіть свій MG ZS EV, коли він підключений до електромережі, за допомогою програми для смартфона MG iSMART. Це дає змогу налаштувати бажану температуру в салоні перед вильотом, не втрачаючи при цьому запас ходу. У дорозі кондиціонер або обігрівач потребують значно менше енергії для підтримки стабільної температури.
– Переконайтеся, що тиск у шинах правильний. Опір коченню шин має великий вплив на енергоспоживання автомобіля. Чим нижчий тиск у шинах, тим вищий опір коченню і тим інтенсивніше двигун повинен працювати.
– Жодного мотлоху в багажнику. Як вам скаже будь-який автомобільний інженер, зменшення ваги автомобіля – це найпростіший спосіб підвищити його ефективність. Для цього дістаньте мотлох із багажника та візьміть із собою якомога менше багажу, щоб максимально обмежити вагу автомобіля.
– Нехай ваш MG плавно ковзає в повітрі. MG ZS EV має вражаючий коефіцієнт лобового опору (Cw), створений експертами в аеродинамічній трубі. Тому зніміть усі зовнішні аксесуари, такі як багажники та багажники, коли вони не використовуються. Чим вища швидкість, тим більший опір повітря це спричиняє, і тим більше енергії споживає електромобіль.
– Зачиніть вікна. Коли в салоні жарко, відчинити вікна замість використання кондиціонера витрачається більше енергії. Особливо на вищих швидкостях споживання енергії може зрости на 20% через значне збільшення опору повітря через відкриті вікна.
– Сплануйте свій маршрут. Не поспішайте і сплануйте свій маршрут перед поїздкою. Перевірте, яким маршрутом найкраще їхати, щоб споживати якомога менше енергії. Уникайте місць, де інтенсивний рух транспорту. Перевірте свою навігаційну систему на своєму MG ZS EV, яка пропонує енергозберігаючі маршрути.