“Яскравий, повністю електричний родстер, який обіцяє бути таким же захоплюючим, як спортивні автомобілі MG минулого”
— Карл Ґотем, директор з прогресивного дизайну MG
Неповторний стиль та вражаюча харизма Поєднуючи легендарну спадщину MG з енергією сучасних електричних технологій, Cyberster — це не просто авто, це справжній маніфест. АВТО, СТВОРЕНЕ ДЛЯ СВІТЛА СОФІТІВ Точність у кожній деталі Cyberster — це данина тим, хто не приймає буденності. Його стрімкі лінії та аеродинамічний силует натхненні продуктивністю та вражаючим стилем, що привертає погляди.
Підкорення нових доріг
Безкомпромісна потужність і динаміка — Cyberster переосмислює суть керування електричним родстером.
375 кВт
Максимальна потужність (502 к.с.)
3,2 с
Прискорення (0–100 км/год)
До 507 км
Запас ходу
38 хв
Орієнтовний час заряджання (144 кВт DC швидка зарядка, 10–80%)
ВРАЖАЮЧИЙ ЗЗОВНІ Й УСЕРЕДИНІ
Новий стандарт вражень
Інтер’єр, що поєднує емоційний дизайн із розумними технологіями.
Звичність? Ми про таке не чули.
ДИНАМІКА
Неповторна у своєму класі
Перший у світі повністю електричний родстер — це щось зовсім нове, як на вигляд, так і за відчуттями за кермом. Це не просто автомобіль — це маніфест.
Прискорення, від якого неможливо відвести погляд
Загальна потужність у 375 кВт і максимальний крутний момент у 725 Нм дозволяють Cyberster прискорюватися від 0 до 100 км/год лише за 3,2 с. Це втілення електричної потужності у найкращому її прояві.
Відчуйте потужність з першої миті
Завдяки інтегрованій системі Launch Control ви отримаєте справжні гоночні відчуття з моменту старту — просто зануртесь у надзвичайно зручні сидіння Cyberster і приготуйтеся до вибухового прискорення
Керування має приносити задоволення
Ми вдосконалили відчуття від водіння, дозволяючи легко перемикатися між заднім і повним приводом залежно від вашого настрою. А завдяки наднизькому центру тяжіння — лише 440 мм — Cyberster чудово контролює динаміку на будь-якій швидкості
ЕКСТЕР’ЄР
Заводить серця з першого погляду
Завдяки аутентичному стилю і потужній харизмі, цей автомобіль створений для сцени. Перший родстер, оснащений електричними дверима-«крила метелика» та м’яким електричним дахом.
Залишається лише одне запитання: Ви готові викликати заздрість на дорозі?
Нове уявлення про красу
Обирайте: Ivory White, Andes Grey, Mystic Teal, Nuclear Yellow, Cosmic Silver або Diamond Red. Але який би колір ви не обрали — виглядатимете ви завжди бездоганно.
Двері, що відкриваються зі стилем
Абсолютно унікальний дизайн — це перший у світі родстер із електричними дверима-«крила метелика». Входити та виходити стало не лише зручніше, а й ефектніше. Завдяки ультразвуковим сенсорам та верхньому й боковому радарам, які виявляють перешкоди, двері завжди залишатимуться в безпеці
Будьте в центрі уваги
Cyberster — перший повністю електричний родстер із автоматичним електричним м’яким дахом. Він відкривається всього за 10 секунд (на швидкості до 50 км/год), тож ви можете миттєво змінити вигляд авто й відчути дорогу по-новому.
ІНТЕР’ЄР
Створений, щоб вирізнятися
Інтер’єр Cyberster розроблений, щоб захоплювати з першого погляду — тут інноваційні технології поєднуються з естетикою та відчуттями справжнього спорткара. Якщо вам сподобався зовнішній вигляд — зачекайте, поки зазирнете всередину
Інтер’єр, що занурює
Три екрани створюють ефект справжнього космічного корабля:
10,25-дюймова віртуальна панель приладів,
7-дюймовий сенсорний екран мультимедійної системи
та 7-дюймовий дисплей з інформацією для водія.
Усе, що вам потрібно — стильно й зручно, просто перед очима.
Звук, що вражає
Щоб ви не слухали — у Cyberster це звучить ще краще, завдяки налаштовуваній аудіосистемі BOSE з вісьмома високоякісними динаміками.
Неймовірна динаміка — преміальний комфорт
Cyberster оснащено надзвичайно зручними спортивними сидіннями Y-подібної форми. Вони виготовлені з комбінованих матеріалів, мають простору спинку з унікальною системою підтримки плечей для ще більшого комфорту.
Сидіння водостійкі та обладнані пам’яттю на два положення.
MG Cyberster GT
Колеса
20-дюймові легкосплавні диски
Двері
Двері-«крила метелика» з електроприводом
Дах
Повністю електричний м’який дах
Прискорення
Система Launch Control
Мультимедіа
7-дюймовий сенсорний екран
Кокпіт
Охоплюючий кокпіт з трьома дисплеями
Підключення
Підтримка Android Auto™ та Apple CarPlay™
Аудіо
8 динаміків BOSE® преміум-класу
Привід
Повний привід (AWD)
Потужність
375 кВт (502 к.с.)
Прискорення 0–100 км/год
3,2 секунди
Максимальна швидкість
200 км/год
Запас ходу
443 км (за циклом WLTP)*
*Дані можуть відрізнятись залежно від умов експлуатації.

Комплектація | GT | |
---|---|---|
Параметри | ||
Довжина / ширина / висота (мм) | 4535 / 1913 / 1329 | |
Колісна база (мм) | 2690 | |
Дорожній просвіт (мм) | 105,6 | |
Об'єм багажника (л) | 200 / 249 | |
Споряджена маса (кг) | 1985 | |
Двигун | ||
Двигун | Електро | |
Макс. потужність (кВт) | 375 | |
Макс. крут. момент (Нм) | 725 | |
Тип електро двигуна | PMSM | |
Макс. швидкість (км/г) | 208 | |
Прискорення (0~100 км/г) | 3.2 c | |
Електричний мотор і батарея | ||
Вибір режимів керування | + | |
Вибір режимів рекуперації | + | |
Батарея (кВт*г) | 77 | |
Обігрів та охолодження тягової батареї | + | |
Максимальна потужність бортового зарядного пристрою (11 кВт) | + | |
Максимальна потужність зарядки (постійний струм) (кВт) | 144 | |
Час зарядки (постійний струм) (10~80%) | від 38 хвилин | |
Запас ходу (км, WLTP) | 443 | |
Витрата енергії (Вт*г/км) | 191 | |
Ходова частина | ||
Тип приводу | Повний | |
Передня підвіска | Макферсон | |
Задня підвіска | Багатоважільна | |
Гальма | Дискові вентильовані | |
Передні гальма | Дискові вентильовані | |
Рульове управління | Електропідсилювач | |
Колісні диски | 20" легкосплавні диски | |
Шини | 245/40 R20 - передні, 275/35 R20 - задні | |
Набір для ремонту шин | + |
Комплектація | GT | |
---|---|---|
Кріплення дитячого крісла ISOFIX | - | |
Дитячий замок задніх дверей | - | |
Іммобілайзер двигуна | + | |
Індикатор інтервалу тех. обслуговування | + | |
Подушки безпеки | ||
Передні подушки безпеки | + | |
Бокові подушки безпеки | + | |
Захисні бокові шторки | + | |
Вимикач подушки безпеки пасажира | + | |
Системи допомоги | ||
ABS (Антиблокувальна система) | + | |
ESP (Електронна система стабілізації) | + | |
EBD (Система розподілення гальмівної сили) | + | |
EBA (Допомога при екстреному гальмуванні) | + | |
TCS (Антибуксувальна система) | + | |
CBC (Система управління гальмуванням в повороті) | + | |
Auto hold (Система утримування гальма) | + | |
EPB (Електромеханічне стоянкове гальмо) | + | |
HAZ (Система екстреного ввімкнення аварійних індикаторів) | + | |
HHC (Утримання при старті вгору) | + | |
Direct TPMS (Система прямого контролю тиску в шинах) | + | |
VDC (Система динамічного контролю автомобіля) | + | |
DWS (Система попередження про увагу водія) | + | |
DOW (Попередження про трафік при відкритті дверей) | + | |
Блокування диференціалу | - | |
XDS (Електронне блокування диференціалу) | + | |
MG Pilot | ||
ACC (Адаптивний круїз-контроль) | + | |
FCW (Попередження про зіткнення) | + | |
AEB (Автоматичне екстрене гальмування) | + | |
TJA (Система допомоги в заторах) | + | |
LDW (Система попередження про виїзд зі смуги) | + | |
BSM (Система моніторингу сліпих зон) | + | |
LCA (Система допомоги зміни смуги) | + | |
LKA (Система допомоги утримання смуги руху) | + | |
SAS (Система допомоги контролю швидкості) | + | |
IHC (Розумне управління дальнім світлом) | + | |
RCTA (система допомоги при виїзді заднім ходом) | + | |
Лаунч контроль (Режим швидкого старту при розгоні) | + | |
One pedal (Прискорення і гальмування однією педаллю) | + | |
Паски безпеки | ||
Передні паски безпеки | 3-точкові | |
Нагадування про пасок безпеки для водія | + | |
Нагадування про пасок безпеки для пасажира | + | |
Паркування | ||
Задні сенсори паркування | + | |
Задня камера | + | |
Монітор сліпих зон | + | |
Камера 360 | + |
Комплектація | GT | |
---|---|---|
Двері "крила" | + | |
Особливості ліхтарів | ||
Світлодіодні фари з регулюванням рівня | + | |
Світлодіодні денні ходові вогні | + | |
Світлодіодні задні ліхтарі | + | |
Передні протитуманні фари | + | |
Задні протитуманні фари | + | |
Бокові дзеркала | ||
Обігрів бокових дзеркал | + | |
Електричне регулювання | + | |
Електричне складання бокових дзеркал | + | |
Кольору кузова | + | |
Дверні ручки | ||
Приховані | + | |
Колір кузова | ||
Колір даху - чорний | + | |
Колір даху - червоний | Опція | |
Modern Beige | + | |
Flare Red металік | + | |
Cosmic Silver металік | + | |
Irises Cyan металік | + | |
Nuclear Yellow металік | + | |
Andes Grey металік | + |
Комплектація | GT | |
---|---|---|
Дизайн | ||
Комбінованні сидіння екошкіра-алькантара | + | |
Спортивні педалі | + | |
Бардачок з підсвіткою | + | |
Колір інтер'єру | ||
Червоно-чорний Trophy | + |
Комплектація | GT | |
---|---|---|
Електропідсилювач керма | + | |
Цифрова панель приладів | + | |
Круїз контроль | + | |
Розетка 12 В | + | |
Передній підлокітник | + | |
Сонцезахисні козирки з дзеркалом | + | |
Датчик сутінків | + | |
Автоматичне увімкнення фар | + | |
Функція фар "Проводжання" | + | |
Крісла | ||
Електропривод крісла водія | + | |
Регулювання висоти крісла водія | + | |
Електропривод крісла пасажира | + | |
Підігрів передніх крісел | + | |
Клімат | ||
Кондиціонер | + | |
Клімат-контроль | + | |
Фільтр від пилу | + | |
Тепловий насос | + | |
Центральний замок | ||
Дистанційний замок | + | |
Відкриття без ключа | + | |
Запуск двигуна кнопкою | + | |
Кермо | ||
Поліуретанове | - | |
Шкіряне, мультифункціональне | + | |
Підігрів керма | + | |
Регулювання висоти | + | |
Регулювання вильоту | + | |
Підйомник вікон | ||
Електропривод всіх вікон | + |
Комплектація | GT |
---|---|
Bluetooth | + |
DAB (цифрове радіо) | + |
USB порти | 2 |
MP3 | + |
Вбудована GPS навігація | + |
Apple Carplay | + |
Android Auto | + |
7-дюймовий екран функцій водія | + |
Кількість динаміків | 8 |
Звуковий ефект 3D | + |
2 мікрофони | + |
Відображення трек режиму | + |
Бортовий комп'ютер | + |