SAIC Motor, найбільший китайський виробник автомобілів у 2021 році зафіксував значне зростання продажів автомобілів.
Статистичні дані показують, що виробник продав понад 5,46 мільйона автомобілів і поставив понад 5,81 мільйона автомобілів у 2021 році, що на 5,5% більше, ніж попереднього року, займаючи перше місце в Китаї протягом 16 років поспіль. Продажі автомобілів під власною маркою, транспортних засобів з нетрадиційними двигунами (NEV) та експорт транспортних засобів показали двозначне зростання.
Крім того, може похизуватися видатними досягненнями у розробці інтелектуальних під’єднаних транспортних засобів (ICV).
Згідно з офіційними даними, у 2021 році компанія продала майже 2,86 мільйона автомобілів власних брендів. Дві марки ROEWE та MG продали загалом близько 800 000 автомобілів минулого року, при цьому автомобілі власного бренду становили 52,3 відсотка від загального обсягу продажів SAIC Motor, вперше перевищивши половину загального обсягу.
Продажі NEV досягли 733 000, зрісши на 129% в порівнянні з минулим роком, посівши перше місце в Китаї та друге в світі. Бренди компанії MG та Maxus продали понад 50 000 NEV на розвинених ринках, таких як Європа, Австралія та Нова Зеландія.
На зарубіжних ринках було продано 697 000 транспортних засобів, що на 79% більше, ніж у попередньому році, включаючи 598 000 експортованих транспортних засобів і 99 000 автомобілів, вироблених на зарубіжних заводах. SAIC Motor займає перше місце серед вітчизняних автомобільних компаній шість років поспіль за обсягами продажів за кордоном.
Послуги та продукти SAIC Motor наразі доступні в більш ніж 70 країнах і регіонах. Компанія досягла неабиякого розвитку на шести масштабних регіональних ринках у Європі, Австралії та Новій Зеландії, Америці, Близькому Сході, Асоціації держав Південно-Східної Азії та Південній Азії. Торік експортні продажі автомобілів MG досягли 360 000, і потрапили в топ-10 брендів у 17 країнах.
За останній рік автовиробник також зробив ряд проривів.
IM – стартап електромобілів SAIC Motor, Alibaba та ZJ INNOPARK, представив першу бета-версію L7 наприкінці 2021 року. SAIC Motor заснував бренд R, щоб розширити ринок інтелектуальних електромобілів середнього та високого рівня. Перші транспортні засоби L4 Robotaxi на базі SAIC Mobility були офіційно введені в експлуатацію в Шанхаї та Сучжоу минулого року.
SAIC Motor заснувала YouDaoZhiTu (Юдаожиту), компанію з інтелектуальних технологій водіння, яка зосереджується на системах автономного водіння четвертого рівня L4 для комерційних транспортних засобів у портах, на заводах і в логістичних компаніях. L4 означає, що за більшості обставин автомобіль може їздити самостійно без водія.
Промислове виробництво основних компонентів для автономного водіння була досягнута минулого року SAIC Motor. Це також сприяло розробці та виробництву власних автомобільних мікросхем.
Швидкий розвиток революційних технологій, таких як нова енергетика, big data, хмарні обчислення, штучний інтелект (AI) та Інтернет пристроїв (IoT), приніс епохальні зміни в автомобільну промисловість. Щоб скористатися історичною можливістю, SAIC Motor планує інвестувати 300 мільярдів юанів (47,1 мільярда доларів) для підтримки технологічних інновацій у таких сферах, як інтелектуальні електромобілі до 2025 року, з метою просування своїх незалежних інновацій та перетворення у високотехнологічне підприємство.
Офіційна статистика свідчить, що у 2021 році SAIC Motor інвестувала понад 60 мільярдів юанів в інновації та отримала майже 3000 патентів на власні винаходи.
Також докладалися зусилля для модернізації нових енергетичних технологій, нещодавно було запущено у виробництво акумуляторні батареї нового покоління. SAIC Motor прагне до прориву в батареях з більшим запасом ходу. Тверді літієві батареї з високим рівнем безпеки та високою щільністю для комерційного використання будуть запущені у виробництво до 2025 року.
Для розробки інтелектуальних транспортних засобів SAIC Motor зосередиться на інноваціях користувацького досвіду та сприятиме змінам у дизайні продукту та бізнес-моделі. SAIC Motor є першою в китайській автомобільній промисловості, яка має повний набір з п'яти центрів, а саме розробка програмного забезпечення, великі дані, AI, хмарні обчислення та кібербезпека.
Він також створив технічні можливості для інтелектуальних транспортних засобів. У майбутньому SAIC Motor посилить свій незалежний контроль над програмною платформою SOA та централізованою електронною архітектурою шляхом розробки всього основного програмного забезпечення в домені.
У найближчі роки SAIC намагатиметься інкубувати 20 «маленьких гігантів» або провідних малих і середніх технологічних інноваційних підприємств. Компанія виховала 20 «маленьких гігантів», таких як SHPT, IM, R Auto та Z-One. Минулого року SHPT запустила реактор на паливних елементах, який може забезпечити більше енергії для транспортних засобів, зменшуючи споживання водню. SAIC Motor виділить свій повністю контрольований SHPT, щоб допомогти SHPT стати публічним.
Крім того, автовиробник активно заохочує промислові інвестиції. Останніми роками вона збільшила промислові інвестиції, щоб розширити можливості технологічних інновацій. Зосереджуючись на NEV та ICV, SAIC Motor розширив прямі інвестиції в інновації та інвестував у ряд лідерів галузі, таких як гігант батареї CATL, стартап чіпів AI Horizon Robotics та стартап автономного водіння Momenta.
Вісім компаній, інвестованих SAIC Motor, стали публічними торік, охоплюючи ключові технології, такі як чіпи, NEV, кібербезпека та Інтернет речей. Накопичені інвестиції SAIC Motor на первинний ринок становлять 42 мільярди юанів, що входить до числа найкращих вітчизняних автомобільних груп і промислових груп.